Často se nás ptáte, jakou přílohu zvolit k omáčce. Obecně doporučujeme volit spíše ty jednoduché zeleninové - například kaše. Třeba brokolicovou, květákovou, dýňovou. To ale neznamená, že se musíte vzdát knedlíků navždy – jen ty nízkosacharidové chutnají trošku jinak. I když vám nabízíme prověřené recepty, je třeba vyzkoušet, co vám bude chutnat. Více receptů na low carb knedlíky najdete tady.


Jak uvařit nízkosacharidový knedlík?

Knedlíky můžete připravit v páře, vařit ve vodě v potravinářské folii anebo připravovat v mikrovlnné troubě. Uváděné časy jsou orientační – záleží na směsi nebo výkonu mikrovlnné trouby.

Ve folii 

Z těsta vytvořte válečky. Ty zabalte do potravinářské folie. Folii dejte dvojitou a nezapomeňte nechat spoustu místa, ať má těsto kam pracovat – hodně se nafouknou. Počítejte s dobou vaření okolo 30 minut. 

V hrníčku

Těsto dejte do vymazaných hrníčků. Opět nechte hodně místa, aby měly kam vyběhnout. Vařte v páře cca 20 minut. 

V mikrovlnce

Těsto dejte do vymazaných hrníčků. Opět budete potřebovat hodně místa. Vlňte na nejvyšší výkon (800w) cca 3 minuty. Knedlík je dobré sledovat – pokud začne utíkat z nádoby, otevřete dvířka mikrovlnné trouby a zase zapněte. 

Necháme vychladnout a krájíme nití. 

Pokud vás knedlíky neoslní, můžete se inspirovat zde spoustou jiných nízkosacharidových příloh nebo hledat recepty na Facebooku ve skupině Recepty pro LC.