Adéla Kábelová

O výživu jsem se zběžně zajímala již v mládí, kdy jsem závodně dělala atletiku. Podrobněji jsem se jí však začala zabývat až tehdy, když jsem v důsledku dlouhotrvajících zdravotních potíží a ukončení sportovní kariéry, nabrala nějaká ta kila navíc. V době, kdy jsem se rozhodla s nadbytečnými kily něco udělat, se mi do ruky dostala knížka Jídlo na prvním místě, která odstartovala můj zájem o stravovací program Whole30 a následně pak i o další nízkosacharidové formy stravování. Znalosti o fungování lidského těla a výživě čerpám z absolvovaného studia na Přírodovědecké fakultě UK (obor Buněčná a vývojová biologie) a 1. lékařské fakultě UK (obor Nutriční specialista). Věřím, že každý člověk je jediněčný, a proto každému bude vyhovovat jiný stravovací režim. Ve volném čase si ráda něco dobrého uvařím, vyrazím na procházku nebo si zacvičit. Ráda ale také lenoším doma s knížkou a šálkem čaje.

Sacharidová - keto chřipka: tipy a triky, jak jí zvládnout

Přestože sacharidová chřipka není, oproti skutečné chřipce, nijak nebezpečná, může narušit Vaše odhodlání ke změně životního stylu. Přerušovat ale nově zavedený dietní režim jen kvůli sacharidové chřipce se nemusí vůbec vyplatit. Pokud se k dietě vrátíte, dříve či později si sacharidovou chřipkou nejspíš stejně projdete. Ukážeme si tedy několik tipů, jak zvládnout toto období co nejlépe.

Sacharidová - keto chřipka: co to je a jak se jí zbavit

Konečně jste se odhodlali začít s nízkosacharidovou dietou. Slavíte první úspěchy, kila letí dolů, cítíte se skvěle a najednou bum. Je vám zle, ležíte v posteli a hlavou se Vám honí, že byste to celé nejraději vzdali. Pravděpodobně právě máte sacharidovou chřipku.